torsdag 14 juli 2016

tre saker som stör mitt lugn och har gjort detta till en ganska värdelös semester ur avstressande perspektiv

1) Den där jävla utbildningen jag är reserv på och att jag måste vänta till augusti innan jag får definitivt besked (det stör mig nåt OTROLIGT att jag inte kom in med de meriter och det arbete jag har!)

2) Det där jävla brevet från kommunen att Liv ska tillhöra en annan byskola än den Theo går i som ligger en mil från oss åt ANDRA hållet och att vi måste vänta till augusti innan vi får definitivt besked (det stör mig nåt OTROLIGT att kommunen skickar ut en sådan nätt information i juni och sedan låter människor gå och oroa sig hela sommaren!)

3) Jonas jävla snarkande. Det stör mig nåt OTROLIGT att inte få sova och det ger dessutom mer tid att ligga och tänka på punkt 1 och 2!

Inga kommentarer: