söndag 17 juli 2011

och så här har det gått för min att-göra-på-semestern-lista

- Städa bilen
- Rensa garderoben och hänga fram sommarkläderna
- Laga punkan på cykeln
- Åka till tippen och slänga skiten på vinden
- Fixa present m.m. till bröllopet
- Plantera om blommor
- Gå igenom mina skor och slänga de gamla som luktar illa
- Läsa kurslitteratur
- Köpa nya sommarskor
- Fika med vänner och bada hela dagarna

Sunt va?

(Nä, den sista punkten hade jag faktiskt inte skrivit upp men jag var tvungen att lägga till den så det syns att jag gjort nånting).

2 kommentarer:

HannaUndis sa...

En riktigt skön klassiker att skriva upp saker på en lista som man redan gjort så att man kan stryka det direkt. På mina listor står det ibland: gå på toa, äta lunch o.s.v.
Kram

miss orbison sa...

Haha! Jag har faktiskt en annan kompis som brukade skriva "duscha" på sina listor, jag retade henne alltid för det men nu förstår jag varför Hanna =) Kram på dig!