torsdag 17 februari 2011

självrannsakan

Nu har jag i och med ett mail startat någon ny jäkla process gällande mitt yrkesliv. Varför är det så viktigt för mig? Varför kan jag aldrig vara still? Låta saker och ting lunka? Vara lite smidig? Varför har jag så orimliga ambitioner? Vem tror jag att jag är? Är jag självdestruktiv? Är jag en dramaqueen? Följer jag bara mitt hjärta? Går mitt hjärta på tjack? Varför tror jag att jag är så jävla bra i vissa avseenden när jag tycker att jag är så jävla dålig i andra?

Fortsättning följer. Kanske.

2 kommentarer:

Johanni sa...

Det är tack vare sånna brinnande människor, som DIG, som gör att utvecklingen går framåt! Men ibland, som en brinnande människa, kan man känna sig lite ensam.. Gör jag rätt? Varför bryr sig ingen annan? Varför ser ingen annan denna lösningen?
Men ingen fara på taket, det är dem det är fel på, inte dig!

miss orbison sa...

TACK JOHANNA!!! Precis vad jag behövde höra... =)