lördag 7 oktober 2023

7 oktober 2023

Jag älskar att ha stora barn. De lär mig så mycket! 

Theo hjälper mig med filmer och serier med utvald precision kring just mitt tycke och smak och Liv är min största supporter och lärare när det kommer till skönhet och skin care. Vad är detta? säger jag. Det är för ansiktsmassage, säger hon. Ska vi inte köpa den här? säger jag. Nej inte det märket mamma men det här är bra och inte så dyrt. 

GULD!!!

Theo har nu fått mig att förstå att jag ska se Big Little Lies. Jag gruffar lite. Hinner inte tycker jag. Min 14-åring påtalar för mig att det är mer givande med en serie än att scrolla på mobilen. 

Och sen när jag hörde låten från ledmotivet som va riktigt bra och mindes något jag hört om att en lättklädd Alexander Skarsgård är med kände jag att det kan jag väl för fan unna mig. SÅ kul är det ju liksom inte just nu.

Inga kommentarer: