tisdag 3 oktober 2023

söndag 1 oktober 2023

Jag önskar att varje helg kunde se ut som denna. 

En lördag med ultimat påfyllning i huvudet och i samtalsämnen med ens bättre hälft. Jag skrev ner så många idéer, citat och inspiration och vi pratade så mycket att J sen dess skrattat åt alla mina skämt. Och då förstår ju alla som vet hur okul jag är hur uppåt han var. 
Sen en söndag med ultimat påfyllning för kroppen med trädgårdsarbete och rens i soligt höstväder.

Vi googlade på vägen hem vad det kunde tänkas finnas för intellektuell stimulans i närområdet då en gång om året är lite glest. (Tänk Kvartals veckopanel för livepublik, en pjäs baserad på en bok av Liv Strömqvist eller ett samtal mellan olika klimatforskare).

Det första som kom upp var bön, tätt följt av cykelutflykt. Men jag letar kanske dåligt. 

Inga kommentarer: