torsdag 25 april 2024

att spy på vuxenlivet

Det här är min dag:
- Försöka jobba mina 3 timmar och 12 minuter vilket involverar ett patientbesök på mottagningen 1 mil hemifrån kl 13.
- Ta emot någon på förmiddagen som ska laga vår ugn.
- Ta emot någon mellan den specifika tiden 10-15 för att leverera en vara.
- Hämta min son på skolan 1,5 mil från arbetet vid 14:20.
- Hämta vår hund 1 mil härifrån åt andra hållet någon gång under eftermiddagen.
- Hinna äta någon lunch någonstans.
- Göra matlista och/eller handla för vi har ingen mat hemma.
- Och, naturligtvis, vila och återhämta mig för jag är sjukskriven för utmattning och det är mycket viktigt att jag gör det så att jag snart kan komma tillbaka och va en effektivitetsmaskin på arbetet. 

Hur jag skulle vilja att min dag såg ut:
- Promenera med Johanna.

Inga kommentarer: