söndag 15 maj 2011

att återfå tron på sin förmåga

Efter min usla semitippning och efter att ha behövt lyssna på en något självgod svärfar som spenderat sista timmen med att säga "jag sa ju att de skulle vinna","det visste jag att de skulle vinna, det sa jag innan låten var slut, sa jag inte det Liz?" "Jag tror att Andreas hörde när jag sa att de skulle vinna" säkert 25 gånger, så känns det OERHÖRT skönt att jag åtminstone tippade rätt vinnare. Och att jag gjorde det redan i tisdags! Det hade jag inte hjärta att säga till svärfar men jag bad honom sluta tjata så förbannat. Fast å andra sidan, hellre tjat än inget prat alls.

3 kommentarer:

sofia p sa...

jag hade oxå Bosnien-Hercegovinas låt som storfavorit! Den var såå bra! Sedan älskar jag ju "pojkband" så Englands Blue var oxå en favo. Många bra i år tycker jag! Slovenien, Ungern (LÅTEN, men uselt framträdande!), Finland, Azerbadjan m fl gillade jag!

miss orbison sa...

Ja när jag hörde alla finallåtar igår så tyckte jag faktiskt oxå att det var ett bra startfält i år! Håller med dig om Ungern, den var en favorit innan själva framträdandet...

JohannaH sa...

Måste skryta lite, tippade också Azerbadjan, medans Lasse trodde på Ungern, Alva och Isak trodde stenhårt på Sverige, såklart =)