torsdag 12 maj 2011

årets tipp 2

Ikväll hoppas jag på artister som kan sjunga! I say no more... Min favorit och den stora vinnarkandidaten ikväll är Bosnien-Hercegovina. Dessa går vidare:

Bosnien-Hercegovina
Nederländerna
Slovakien
Belgien.
(Tyvärr, vad gäller såna här bidrag blir folk som Homer Simpson "Titta, de sjunger utan musik, det röstar vi på!")
Bulgarien
Israel.
(Dana International kör för Israel igen, det var väl roligt! Lena kör förresten för Tyskland igen, det var väl otroligt menlöst!)
Slovenien
Estland
Sverige
Cypern

Med tanke på att hiskeliga Litauen gick vidare igår så kan Österrike ha en chans men jag hoppas den slås ut till förmån för de andra bättre balladerna i den här semin.

Sverige då? Texten sågas på nätet men jag tror på det här! Som vanligt...

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja några rätt hade du ju! Jag hade hoppats på att Bulgarien och Lettland hade gått vidare för jag gillade dem starkt!